czwartek, 10 listopada 2011

Początek przygody z blogowaniem

Witajcie Kochani :*
Długo zastanawiałam się nad uruchomieniem bloga, na którym mogła bym się z Wami dzielić moimi pomysłami.  Ale w końcu się przełamałam, zdecydowałam  i jestem! :) Niestety nie mam wprawy w pisaniu postów dlatego proszę o wyrozumiałość a na pewno Was nie zawiodę i każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)
Jeśli jesteście ciekawi świata i otwarci na nowości kosmetyczne, modowe i inne, które akurat znajdą się w kręgu zainteresowań to zapraszam bardzo serdecznie do odwiedzania. Obiecuję, że nie zawiodę Was, będę intensywnie pracować i w niedługim czasie blog nie będzie świecił pustkami. Zamierzam urozmaicić go zarówno wyglądowo jak i wyposażę go w treść, na którą zapewniam Was warto czekać :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz