piątek, 11 listopada 2011

Coś dla domu, coś dla relaksu :)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z małymi zdobyczami zakupowymi.
Jesienią strasznie szybko robi się ciemno i ponuro co mnie najbardziej dołuje. Dlatego wspomagam się świeczkami, które zdecydowanie wprawiają mnie w lepszy nastrój.

Gdy tylko pierwszy raz zobaczyłam moje zdobycze nie mogłam się im oprzeć, ale powstrzymałam się i obiecałam sobie, że poczekam na promocję... I stało się!! Od wczoraj (10.11.2011) w sklepie Rossman jest oferta na moje cuda!! :) Byłam mega zadowolona, choć cena promocyjna nie jest zbytnio niska to nie mogłam się im oprzeć.. Cena promocyjna 12.99 (Cena "normalna" 13.99).

 Jak widać skusiłam się na wszystkie dostępne wersje zapachowe ;) Tutaj macie stronę producenta ->KLIK
Oczywiście skusiłam się też na świeczuszkę brise o zapachu winter berries, uwierzcie ten zapach jest baardzo zimowy :) w każdym razie bardzo mi się spodobał. Cena 9.99.

 W prezencie do tej świeczuszki dołączona jest podkładka :) ja mam akurat taką jak na zdjęciu... a dostępne są jeszcze inne wersje - cytrynka, iglaczek, i hmm takie właśnie winter berries i kwiatuszek :) Tutaj znajdziecie pełną ofertę ->KLIK
Oferta zimowych zapachów firmy brise jest dużo większa niż AirWick. (bardzo spodobał mi się również zapach "Cosy Moments" :) - jest cudowny) jednak sami wiecie jak działają nowości i efekty specjalne, dlatego zdecydowanie zdominował mnie AirWick :)

A jakie Wy świeczki preferujecie ?? Czy tak jak ja jesteście ich fanami? Jakie zapachy najbardziej lubicie :) Bardzo interesuje mnie Wasze zdanie :D

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz