niedziela, 13 listopada 2011

Najnowsze kosmetyki firmy Rimmel, Match Perfection i Scandaleyes

Witajcie Kochani :*

Jakiś czas temu zakupiłam najnowsze kosmetyki firmy Rimmel. Ahh nowości..jak ja je uwielbiam!! Poniżej możecie zobaczyć na co się skusiłam!!


Pierwszy do odstrzału idzie tusz do rzęs SCANDALEYES-oczywiście w kolorze Black. Dostępny jest jeszcze kolor Brązowy. Obecnie w promocji w Rossmanie za 20.99. Tusz kupiłam w promocyjnej cenie a moje nastawienie było bardzo sceptycznie ponieważ niezbyt lubię tą firmę. A oto co pisze o nim producent ->KLIK


Opakowanie w super rażącym kolorze!! Nie da się przejść obojętnie, charakteryzuje ono efekt, jaki mamy uzyskać używając tej maskary, czyli bardzo dobre pogrubienie rzęs.

Dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce MaxDensity i aktywnej formule maskary. Szczoteczka MaxDensity, w porównaniu do maskary Rimmel Volume Flash Max, jest o 50 % większa i gęstsza. Włókna szczoteczki oddzielają każdą rzęsę. Elastyczna struktura MaxDensity sprawia, że z jednej strony włókna szczoteczki rozprowadzają tusz, a z drugiej usuwają grudki.

Formuła maskary zawiera dużą dawkę kolagenu i kreatyny. Cząsteczki kolagenu otulają wszystkie rzęsy i zwiększają ich objętość. Keratyna wygładza powierzchnię rzęs, wzmacnia oraz nabłyszcza.



Moja opinia: tusz jest naprawdę dobry!! Ładnie rozdziela, pogrubia i delikatnie unosi, co daje efekt naprawdę ładnych firanek!! Jednak jest jedno ALE -> nie jest to tusz dla osób żyjących w biegu, ponieważ aby uzyskać widoczny efekt trzeba się mocno namachać szczoteczką jednak moim zdaniem nie można tego uznać za minus.

Rimmel, Match Perfection, Ultra Creamy Compact Powder (Puder prasowany)
Formuła lekkości i łatwego rozprowadzania z technologią Smart tone TM pozwala zręcznie dopasować się do koloru i struktury Twojej skóry. Pigmenty niebieskich szafirów uwydatniają Twój naturalny koloryt i tonację. Trwałość do 14 godzin. Gama kolorystyczna dość uboga, choć w moim przypadku True Ivory jest idealny i nie narzekam.





Moja opinia: najlepszy puder jakiego do tej pory używałam! Jego zalety to przede wszystkim:
- lekki, po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie, idealnie stapia się ze skórą,
- konsystencja sprawia, że nie robi efektu maski,
- dobrze matuje, wystarczy delikatne muśnięcie pudrem i skóra staje się super matowa,
- super opakowanie, które kryje w sobie i aplikator i lustereczko, którego na pierwszy rzut oka nie widać,
- aplikator, dołączony do pudru w zupełności wystarcza na drobne poprawki,
- bardzo wydajny.

Rimmel, Match Perfection Foundation (Podkład dopasowujący się do cery).
Podkład zapewnia ładne pokrycie skóry jednolitą barwą, która wygląda bardzo naturalnie, ale także wykazuje wysoką trwałość (aż do 16 godzin) i nadaje twarzy promienny blask. Dużą zaletą jest także zastosowanie w kosmetyku kompleksu tlenowego, który sprytnie adoptuje się do odcienia skóry i pozwala jej oddychać. Dodatkowo zawarty w podkładzie filtr SPF 15 chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem, więc zapewnia młodszy wygląd na dłużej. Jedwabista konsystencja sprawia, że kosmetyk łatwo się rozprowadza i nie pozostawia nieestetycznie wyglądających smug.




Moja opinia: żałuję, że kupiłam ten podkład. Mam tłustą cerę i ten produkt w ogóle się do niej nie dopasowuje.

Jako plusy mogę zaznaczyć
+ lekka konsystencja,
+ łatwo się rozprowadza,
+ ładne i solidne opakowanie,

Natomiast minusy:
- nie matuje, twarz błyszczy się po nim,
- mimo lekkiej konsystencji na twarzy czuć go cały dzień- i to w bardzo denerwujący sposób,
- nie wiem co producent ma na myśli, uważając, że podkład dopasowuje się do twarzy - tłustej nie matuje.

Rimmel, Match Perfection, Cream Gel Foundation (Podkład dopasowujący się do cery)
Pod wpływem impulsu i niezadowolenia z Rimmel Match Perfection Foundation, postanowiłam, że spróbuję jeszcze wersji musu. I o matko!! Szok!! To najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam!!!!

Producent pisze: Rimmel Match Perfection Gel dzięki zaawansowanej technologii perfekcyjnie dopasowuje się do koloru cery i struktury skóry. Sprawia, że staje się ona świeża i rozświetlona.

Technologia Smart - Tone imituje strukturę skóry oraz jej karnację, dzięki czemu cera jest nieskazitelna. Zawiera ona barwniki wzbogacone kwasami aminowymi, które harmonijnie współgrają ze składnikami powierzchni skóry (stanowią w głównej mierze białka, duże i złożone cząstki zawierające łańcuchy kwasów aminowych). Pozwala to uzyskać naturalny kolor i efekt końcowy. W formule żelu znaleźć można również niebieskoszafirowe pigmenty, które niwelują żółtawy, niezdrowy odcień cery.

Rimmel Match Perfection Gel ma kremowo - żelową konsystencję, co wyróżnia go pośród pozostałych produktów z tej linii. Dzięki temu jest lekki i łatwo się rozprowadza nie pozostawiając smug.

Skład: Aqua, Water, Cyclopentasilixane, Sodium, Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl, Taurate, Copolymer, Hydrogenated, Polydecene, Sorbitan Laurate, Mica, Sodium Pca, Capryl, Glycol, Lecithin, Ascorbyl, Glucoside, Cinnamal, Tocopheryl, Dimethicone, Limoneneailylate, Buthyl Phenyl, Mathelpropional, Sapphire Powder.






Moja opinia: używam go na co dzień,!!. Podkład wręcz idealny, bez użycia pudru trzyma się długo. Dużo lepszy od tego w opakowaniu z pompką.

Plusy ujmę w skrócie:
+idealnie matuje!,
+konsystencja,
+opakowanie,
+nie wysusza,
+nie trzeba dużo nakładać,
+trzyma się bardzo długo.

A co do ceny to w Rossmanie był do tej pory w promocji za 19.99 - uważam, że to super promocja!! Bo jeśli chodzi o normalną cenę - około 30 zł to myślę, że jest to już trochę dużo i jest to jedyny minus. W promocji OK|, w normalnej cenie NIEE - choć ja i tak kupię bo jest idealny!!

Rimmel, Match Perfection Concealer (Korektor w pisaku)
Ponieważ w Rossmanie pojawiła się również promocja na korektor Rimmela, to również i na niego się skusiłam.

Producent opisuje go jako: korektor pod oczy z kompleksem tlenowym pozwalający skórze oddychać. Dzięki swej formule doskonale maskuje oznaki zmęczenia. W nowoczesnej formie pisaka, zakończony miękkim pędzelkiem.




Moja opinia: bardzo mała gama kolorystyczna (tylko dwa odcienie - ja mam jaśniejszy), bardzo mała pojemność tubki. Aplikacja w miarę wygodna. Jako jeden i podstawowy korektor-absolutnie nie polecam bo jest za słaby. Jako drugi korektor i lekki rozświetlacz-może być. Trwałość jest przyzwoita. Nie schodzi z twarzy, nie ciemnieje. Normalna cena stanowczo za wysoka, ja na szczęście kupiłam w promocji za 15,99-i jeszcze można ją zaakceptować, w regularnej cenie jest zbyt drogi jak na swoje umiejętności.

Na koniec dodam jeszcze link gdzie możecie znaleźć informacje na temat tego co producent twierdzi na temat całej "Niebieskiej" serii Match Perfection firmy Rimmel -> KLIK

To wszystko co na dziś przygotowałam :) Mam nadzieję, że przydadzą się Wam informacje jakie przekazałam :)

Jakie Wy macie przygody z produktami marki Rimmel? Bardzo ciekawi mnie Wasza opinia! :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie coraz bardziej ten podkład w musie, tym bardziej, że jest promocja i wszyscy go tak chwalą... Ale nie noo, miałam oszczędzać...^^
    Ehh, ciężki los kobiety ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. rimmel mają świetne kosmetyki
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Paramore - bardzo polecam ten podkład... nawet, gdy ucierpią na tym oszczędności :) Ja właśnie zrobiłam sobie zapasik i wersję gel mam aż 2 sztuki (puki jest promocja) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki

    zapraszam na rozdanie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/2011/12/giveaway_19.html

    xxx

    OdpowiedzUsuń